Rhima Service aanvraag

Op alle Rhima machines zit standaard 12 maanden all-in fabrieksgarantie.
 
Goede service is wat Rhima betreft geen maatstaf maar een voorwaarde.
U mag dat verwachten als u investeert in nieuwe apparatuur of een compleet nieuwe vaatwaskeuken.
Met Rhima haalt u niet alleen een kwalitatief hoogstaande en duurzame machine in huis, maar ook een betrouwbaar, goed geoutilleerd en ervaren service-apparaat.
 
 
Calamiteiten zijn helaas nooit helemaal uit te sluiten.
Mocht er dus een onvoorziene omstandigheid ontstaan die leidt tot een defect of storing, dan kunt u rekenen op een snelle oplossing.
Samen met Rhima's dealernetwerk beschikt Rhima over ruim honderdvijftig servicemonteurs, die door de gehele Benelux vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week stand-by zijn.
Rhima's monteurs zijn opgeleid door Rhima's eigen organisatie en worden regelmatig getrakteerd op opfriscursussen.
Ze zijn onderweg met de beste gereedschappen en een flinke hoeveelheid reserve onderdelen.
Elk onderdeel van alle modellen die Rhima bij klanten hebben geïnstalleerd is binnen één dag leverbaar.
Waar ook in de Benelux.
 
Rhima houdt het dus niet alleen bij woorden. 
 
Rhima Service Contact:
 
Aanvragen worden op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 gelezen en verwerkt.
Klik op onderstaande afbeelding om contact op te nemen met de Rhima service dienst

Let op!!! Ingevulde formulieren worden op werkdagen tussen 8:00 & 17:00 uur gelezen en verwerkt, wanneer u buiten kantoor uren een spoed opdracht wilt melden dan kunt u bellen met:

RHIMA Nederland B.V. +31(0)35-6098181.
RHIMA België +32(0)92302775.

Klantbeoordelingencijfer is gebaseerd op 212 beoordelingen